czwartek, 15 grudnia 2016

OOTD / Casual Look

PL: Witajcie!
Dzisiaj typowy casualowy look, jak mam 5 minut na ubranie i musze szybko leciec na zakupy to zazwyczaj wygladam tak ;) Wygodne buty, w moim wypadku sa to prawie zawsze sneakersy, jeansy, cieply sweter i od niedawna moj nowy ulubiony nie za gruby nie za cienki plaszczyk ze sklepu The Twiggy Shop.

DE: Hallo!
Heute habe ich für euch einen typischen Casual Look, wenn ich 5 Minuten habe, um mich anzuziehen, dann sehe ich meistens so aus ;) Bequeme Schuhe, in meinem Fall sind es fast immer Sneaker, Jeans, ein warmer Pullover und mein neuer Lieblingsmantel von The Twiggy Shop, der nicht zu dick und nicht zu dünn ist. 


plaszcz / Mantel / coat - HERE
jeans - Primark
buty / Schuhe / shoes - Nike
torebka / Tasche / bag - Zara
pierscionek / Ring / ring - Christ


11 komentarzy:

Fashion&Makeup pisze...

jak zawsze wyglądasz pięknie;) bardzo podoba mi się Twoja torebka;)

Skyeenika pisze...

Świetna torebeczka. Od razu przypadła mi do gustu. :)

Daria-porcelain pisze...

zachwycam się twoimi ustami ;)
PorcelainDesire

BAMBI BOHO pisze...

REWELACJA> Bardzo przypadła mi Twoja propozycja!
Jak zawsze uroczo i z gustem!

Unknown pisze...

nice bag!

www.bstylevoyage.blogspot.com

Zocha-Fashion pisze...


Ciekawy zestaw, bardzo podoba mi się płaszczyk o torebka :)


Pozdrawiam Zocha
http://www.zocha-fashion.pl/

Nippi pisze...

Boska torebka <3

Anonimowy pisze...

Super stylizacja! Bardzo mi się podoba :)

Ev DAILY pisze...

Super! ;)

kataszka pisze...

Świetna torebka, ożywia całą stylizację:)

Patrycja Tyszka pisze...

Wyglądasz mega! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...